سخنرانی دکتر جلیلی در همایش "تا مبارزه هست ماهستیم" در دانشگاه تهران 93/9/16
تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


دکتر جلیلی در ابتدای ورود به دانشگاه تهران در محل تدفین شهدای گمنام حضور یافت و به مقام والای این شهدای بزرگوار ادای احترام نمود.

 

DSCF3827

 

دکتر جلیلی سپس با حضور در سالن فردوسی دانشکده ادبیات،  در جمع پرشور دانشجویان  به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

DSCF3838

 

وی با بیان اینکه غرب می‌خواهد با منطق زور و تزویر در مقابل حقیقت، حقوق، ارزش‌ها و منافع ملت‌ها بایستد اظهار داشت: آنچه تجربه ۳۵ سال قبل نشان می‌دهد این است که در همه صحنه‌ها آنکه پیروز بوده ملت ما بوده است. ملت ما توانسته اراده خود را بر همه تحمیل کند و غرب امروز از اراده ملت ایران که با پیشرفت و تکثیر همراه است نگران است. امروز مستکبرین توانستن ما را نمی توانند مهار کنند می خواهند خواستن ما را مهار کنند.

 

به گفته وی هدف دشمن منحرف کردن ما از اصل مقاومت، مبارزه و ایستادگی و ایجاد تردید در داشته های ماست. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اولین گزینه دشمن برای ما را گزینه نظامی در ۸ سال جنگ تحمیلی دانست و افزود: عزم ما برای مبارزه کلید پیروزی ماست که غرب آن را هدف قرار داده است.

 

وی تاکید کرد: مبارزه همه جانبه غرب علیه ما نشان از قدرت ماست که نشانه ظهور قدرت و تمدنی جدید بر مبنای حقیقت است. گفتمان انقلاب سرمایه ماست که می‌تواند همه استعدادهای ما را از بالقوه به بالفعل برساند و غرب از این موضوع نگران است.

دکتر جلیلی با اشاره به موضوع فتنه ۸۸ و دلیل وقوع حوادث بعد از انتخابات خاطر نشان کرد: فتنه ۸۸ نتیجه ایجاد تردید و پنهان کردن حقیقت در اراده مردم بود.

 

دکتر جلیلی در ادامه با اشاره به خیانت فتنه گران با ذکر مثالی از بیانیه میر حسین موسوی در ایام فتنه سال ۸۸، گفت: تبدیل فرصت ها به تهدید هدف دشمن است و فتنه در این جهت گام بر می داشت. غیر از انتخابات ، برخی سران فتنه که در حصر هستند ، خواستند بیداری اسلامی را که فرصتی برای انقلاب اسلامی است، همانند حرکتی که در سوریه توسط آمریکا و تروریست ها شکل گرفت، به تهدید علیه انقلاب اسلامی تبدیل کنند. و علاوه بر این پیشرفت علمی کشور در “هوا – فضا” ، که یک افتخار برای انقلاب اسلامی است، توسط یکی از سران فتنه به سخره گرفته می شود و می گوید : (مردم حتی نسبت به سرنوشت کرم ها و لاک پشتی که به فضا فرستادید،حساسند و می خواهند بپرسند نتایج تحقیقات در مورد این حیوانات بی گناه به کجا انجامید)سایت فتنه گر کلمه ۲۹ فروردین ۸۹.

 

دبیر سابق شورایعالی امنیت ملی با بیان اینکه دشمن می‌خواست الگوی ایران را در بیداری اسلامی زیر سوال ببرد گفت: باطل السحر حیله استکبار نترسیدن و عدم نگرانی در برابر فشارهاست. امروز باید در سیاست خارجی واقع بین بود و شکست پذیری استکبار یک واقعیت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آخرين مطالب ارسالي :
ابر برچسب
نويسندگان
وبلاگ دوستان
» ابزار وبلاگ
» خرید لایسنس نود32
» زنگ معرفت
» مهدی موعود (عج)
» صرفه جهت خنده
» تهاجم فرهنگی
» طب الشریف
» دانلود مداحی و مولودی
» انتخابات11
» ملکوت
» اهل بیت (علیهم السلام)
» جام نیوز
» همراهان مردمی سعید جلیلی در تهران
» ستاد مردمی دکتر جلیلی استان فارس
» ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ حمایتی از دکتر سعید جلیلی و آدرس http://dr.saeeidjalili.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
مقتدر مظلوم
امكانات وبلاگ

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 6810
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



free glitter text and family website at FamilyLobby.com



دایرکتوری افسران ارزشی

پایگاه اینترنتی مقتدر مظلوم

طرفدار دکتر سعید جلیلی

جنبش وبلاگي من راي مي دهم

تمامي حقوق اين وب متعلق به سخنرانی دکتر جلیلی در همایش "تا مبارزه هست ماهستیم" در دانشگاه تهران 93/9/16 بوده و کپي برداري بدون ذکر منبع حرام مي باشد